Bad hair day tips


No  make up , bad hair day .

Idag har jag bara på mig myskläder, ska byta om sedan. Men just nu försöker jag dölja ruffset. Orkar inte borsta ut de tovorna så jag tar och duschar. Det är bara att ha i först schampoo, sedan balsam och sist en hårinpackning. Då är håret utrasslat!
Har ni inte tid för en dusch och har bråttom till jobbet eller skolan är det bara att dra på en mössa eller ett par fula örhängen...
 
Men känner du inte för att vara ful sätt  upp håret i en toffs. Det är nästan helt säkert. Ruffset bildar bara ett bar snygga lockar och toffsen blir lite tjockare. Faktiskt ganska snyggt!

Vad brukar du göra när du har en dålig hår dag?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: franci

haahhha älskar dig klara!!

nä men brukar tyyp sätta upp det!!<333

2009-12-13 @ 12:55:49
URL: http://diinbrunetth.blogg.se/
Postat av: Sara

jag sätter bara upp håret i en knut + diadem om jag är hemma. annars blir hästsvans, mössa eller sånt ;)

2009-12-13 @ 13:26:41
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin