Dålig på att uppdatera

Som ni kanske har märkt har jag blivit dåligare på att uppdatera. Det är för att Humlan har dött ju. Saknar henne hemskt mycket och det känns dåligt att sitta vid datorn. Hur som helst kommer jag att bli bättre det lovar jag! Så snälla muntra upp mig genom att besöka bloggen dagligen! Varje gång ni går in på min blogg ( 1 gång per dator ) visas det på min statistik räknare som just nu sakta går neråt. Så snälla, om ni är snälla mot mig är jag snälla mot er och lägger upp en massa! För då blir det ju kul!


Bild på Bella sedan i somras. Längtar till thailand!


Kommentarer
Postat av: Bella

korre för helvetet inte den bilden!

HAHAHAHHAHA ASG IRL

2009-12-13 @ 14:05:40
URL: http://labellalicious.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin