Foki, 3 saker ni kanske inte visste

1. Hon photoshoppar alla sina bilder fastän hon säger att hon inte gör det

2. Hon har alltid velat ha en stor blogg fastän hon säger att hon aldrig velat utan det bara blev så

3. Hon vet att hon får besökare genom att de önskar att de hade det som hon har , och hon älskar det

Fick reda på detta via en skvaller blogg. Antar att jag inte hade något att göra... Jaja, nu blir det mörkt här och myggorna kommer ... Bye bye ..

Har ni något att säga ? Jag är redo för massa som säger att det inte är så m.m ^^ Kommentera på bara XD

Kommentarer
Postat av: lillan

asså vi måste vara någon dag när du är i sverige/malmö! saknar dig <33

2009-12-30 @ 21:27:58
URL: http://victoriahemby.blogg.se/
Postat av: Mirjam! :D

Hejhej!

URsäkta mig så mkt, jag vet att jag frågat förut, men det har gått ganska lång tid nu och jag är NYFIKEN!!!!! Komer du ihåg tävlingen du hade där man kunde vinna vad man ville från Cocoo? Hur blev det med den? Har inte sett något inlägg om att den är avgjord eller så, och skulle gärna vilja veta det så snart som möjligt (när och om den komer avgöras alltså).



Ha det bäst och ett happy new year!



Kram från Flickan MEd De Många Namnen! <3 :D

2009-12-31 @ 18:41:38
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin