INGEN MER SKOLA <3

Idag var det avslutning ♥
Efteråt skulle jag ta bussen hem, men jag stod och väntade i något som kändes som en evighet! Även ifall jag hade ett par olika strumpor, tajts och visserligen en tjock jacka så var det fötterna o händerna jag frös om.
Fast jag hade jätte tjocka vantar! 

Mina fötter blev till is och jag tappade känseln i stortån. Jag hade gympaskor på mig eftersom att skorna jag skulle beställa inte skulle komma förräns på söndag och då är jag i thailand.
Bussen kom efter en evighet ( det var det verkligen ! ) Men tårna blev inte varmare förräns jag skulle gå av. Och direkt när jag kom av blev fötterna så kalla igen så det kändes som att tånaglarna skulle låssna.

Jag skyndade mig resten av vägen hem, och det ända som höll mig kvar ifrån att lägga mig på marken och skrika kom tillbaka  värmen, var att när jag kom hem skulle jag ta ett varmt bad. När jag öppnade porten till trapphuset omsveptes jag av värmen. Men ändå så var fötterna stelfrusna.

När jag kom in til lägenheten, värmdes jag av mamma och tog mig ett varmt bad som kändes som jag skulle brinna upp även om jag hade lite kallare än ljummet. Sedan när jag suttit i badet ett tag märkte jag att vattnet var kallt.
Nu sitter jag i mjukis shorts och malmömontessori-tröjan.


Kommentarer
Postat av: Franci

söööötaste bilden!!!!!<33

2009-12-18 @ 11:28:05
URL: http://diinbrunetth.blogg.se/
Postat av: heeeeeeeeeeej

Vad heter du egentligen?? säg det i en video!

2009-12-18 @ 13:22:03

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin