Lost In Phuket ...

Ni undrar kanske varför jag inte la in något igår? Jo, för nästan hela dagen sprang jag o mamma runt i Phuket och letade efter bussen tillbaka till Khao Lak. Alla visste vägen, men ingen kunde engelska... Så nu sitter jag och försöker lära mig thailändska ! Men iallafall så har jag köpt 3 nya skor o 4 tröjor. Ett par lösögonfransar, lösnaglar, nagelsmyckning och lite sånt ^^ Jag skriver mer när jag lärt mig thailändska ! Och lite bilder kommer. Vad skulle ni gjort om ni inte hittade i en helt främmande stad med helt främmande språk?


Kommentarer
Postat av: nån

har du bytat namn till foki? då härmar du henne

2009-12-29 @ 12:08:39
Postat av: Shumpizen <---- Mitt namn XD

Nej, jag har inte bytat namn till foki XD Hurså? Jag är Shumpizen - förkortat shummie, elr Suki ^^ Kom på det nyss XD Ville ha något thailändskt! för jag älskar thailand ^^P

2009-12-29 @ 13:33:39
Postat av: Ebba <3

Saknar deii gmn sjukt mkt <3



när kommer du hem ?

Jaja har de kallt här hemma <3 :P

Ha de bra gmn och kom hem snart <3

2009-12-30 @ 19:30:32
Postat av: HIldisen

såå gullig du är...

man såg dinaa trosor eller bikini :D miss uuu

2010-01-02 @ 21:12:53

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin