Nu stängs internet ner ...



Har jag tagit vatten över huvudet? Kommer jag verkligen klara ... Hmm . Jag kan inte änns räkna utan datorn !
Nu sitter mamma här och trackasserar mig! Hon säger att änns stavas "ens" . Ifall det nu gör det .. Orka stava så X'/
Hur stavar ni änns/ens ?

Jaja .. Var var jag? Jo.. Hmm tror det är .. Vänta ska räkna på fingrarna .. 4 dagar tills vi kommer hem. Så jag ska alltså klara fyra dagar utan internet här?

Näpp, tror inte det! Förhoppningsvis räddar mamma mig, genom att köpa 3 timmar... *hundögon*

Hur länge skulle ni klara er utan internet?
Och speciellt
Utan mig!


Kommentarer
Postat av: Höglund

Vecka kanske

2009-12-30 @ 19:23:40
Postat av: Ebba <3

Inte länge du <3

som de e just nu håller jag på med sjävmord <3 :P

Puussss !

Älsakr deii <3

2009-12-30 @ 19:32:38
Postat av: Anonym

Ens! ofta man skriver änns :) nee, klara.. kmr nog inte klara mig utan dig XD hihi Klara, Klara! HIHI... I have a wierd sence of humor.. I know..^^

2010-01-02 @ 18:59:54

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin