Vem ska jag bli?

Nu ligger jag här och tänker på mitt bloggande. Min blogg är snart 1 år , fyller det i mars :] Ni kan kolla det bland mitt första inlägg, som ligger i Allmänt. Men jag hade tänkt ge en liten present till min blogg... Och jag har redan kommit på vad det ska vara! Det ska vara en plan på vad min blogg ska vara! Jag kan ju inte gå runt och vara en jävla wanna bee foki! Jag vill bli något eget! Mat, thai?, prylar, foto, design, skiss, mode, nyheter, dagbok.  Man kan ju redan sätta ihop några men allt ... För mycket . Jag behöver er hjälp! Prylar,foto,thai,dagbok(,skiss ! Jag måste få rita ), mode ( thailändskt... ) .      mode,foto,skiss,design ?  Eller ska jag bara helt enkelt ha allt? Göra min grej liksom ... aa ... En bra idé !

Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin