Filosofier ...

Nu sedan i 4:an har jag velat gå på ett hästinternat gymnasium ... Men jag få ju inte glömma bort min största hobby, inreda ! Jag verkligen äääälskar att inreda, det är faktiskt därför som jag älskar att bestämma vilket gymnasium och så, eftersom att när man får betalt kan man inreda själv! Och om jag får ett riktigt bra jobb ska jag nöja mig med att inreda hemma hos mig, men annars... BARA MÅSTE JAG JOBBA HALVTID som inredare! Fast jag älskar också att fota, men det har jag som hobby. Men det är så synd att jag inte har pengar , för isf skulle jag måla om mitt rum till svart och en rosa vägg, och köpa massor med juldekorationer. Snart kommer bloggen även att bli lite julig ^^

Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin