Linda rosing vill förminska brösten



Dagen då Kissie egentligen också skulle vara med på debatt och prata om plastikoperationer berättar Linda att hon ångrar att hon opererat sig. Själv tycker jag att hon är stark som vågar ändra på sig nu och berättar om allt det med dålig självkänsla och så.

Hon har opererat brösten, förstorat läpparna och lyft ansiktet.
Men nu ångrar Linda Rosing sina ingrepp.
– Jag ska förminska mina bröst radikalt, har hon sagt
Linda Rosing, 35, opererade sina bröst första gången när hon var 23 sedan efter det har hon gjort det 2 gånger till. Fast det ångrar hon nu.

– I dag känner jag mig mycket tryggare med mig själv, jag ångrar att jag gjorde så stora bröst, säger hon till Nöjesbladet precis efter direktsändningen av SVT:s ”Debatt” där hon var med och diskuterade plastikoperationer.
Hon är gravid i åttonde månaden och det är också graviditeten som hon säger att ligger bakom att hon ångrat sig.
– Jag har blivit klokare, graviditeten har fått mig att bli lugnare och mer harmonisk, säger hon.
”Inte någon bimbo”
 hon har sagt att hon är trött på alla visslingar och kommentarer som möter henne när hon går på stan.
– Jag vill bli sedd för den jag är, inte för någon bimbo eller något sexobjekt, säger Linda.
Efter att hon ammat ska hon förminska brösten och läpparna.
– Jag ska förminska brösten radikalt. Jag vet inte hur mycket, jag ska rådgöra med min läkare men det kommer att bli mer än hälften. Läpparna är fett som jag har opererat in. Jag ska kolla om man kan fixa det med laser, men jag har ingen aning om det går.
Hon säger att hon förstorade dem för att hon hade dålig självkänsla, hon ville ha uppmärksamhet men att detbara blev på fel sätt. Hon säger också att man drar till sig fel sorts killar och att allt bara blir pankaka. - Du kommer bara vilja ändra dig, säger Linda.

Källa : Aftonbladet


Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin