Mobilviruset -.-

Pågrund av mobilvirusproblemet kommer jag aldrig mer svara på dolt nr. Så ring aldrig med dolt nummer. Kommer inte svara... Därför:

Jag har abbonemanget 3 och har bett min mamma att för att jag inte ska använda för mycket har jag en gräns på 100 kr att ringa för per månad. 18 nov ringde ett dolt nr till mig, och helt plötsligt hade jag nått min månadsgräns fastän jag ALDRIG hade använt min mobil då eftersom att mobilen var trasig. Så jag ber mamma att ta bort spärren till 200 kr , och nu idag ringer ett dolt nr, ingen pratar. Jag bara ok. Sedan skulle jag skicka ett meddelande till Rebecka. Då står det att meddelandet inte kunde skicka. Jag testar ringa hem , men det går inte häller. Det där dolda nummret har alltså snott 200 kr ifrån mig. Svara aldrig på dolt nr!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin