Sjuk Idag!

Ush ush ,  har jätte ont i armen sedan igår och huvudvärk. :/ Inte roligt. Det är faktiskt en av biverkningarna att få ont i huvudet av vaccinet. Skulle ha tänkt på det. Men är det inte roligare att ligga i säng med lite huvudvärk än att ha dödlig feber och hosta ? Jag är glad för att jag tog vaccinet. Det blir nog dans till sedan om jag mår bättre men det blir ingen skola för mig idag. Skulle bara ligga och försöka sova på matteboken och alla killar skulle säkert gå runt och slå en på armen. Fast det är ju inte säkert eftersom att min lärare Gert , som e världens bästa lärare och faktiskt läser min blogg ^^ har sagt till alla att det är farligt och att man inte ska göra det. Men jag har redan mina misstankar till några killar som inte har tagit sprutan som säkert kommer att slå på de killar som har tagit den . De är faktiskt mesigt. Men ja , låt killarna vara mesar eftersom att det är deh som vill. Men iaf , kanske blir några inlägg idag. ( om ni inte visste det är lägger jag upp 2-6 inlägg per dag , så kolla inte bara en gång utan kolla flera! Och de flesta inläggen kommer upp efter klockan 20.00 , men de kan ni ju annars läsa dagen efteråt om det känns sent. Men pussisar , kan nt någon skriva en krya på dig kommentar? ^^

Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin