Smink bok, natti natti <3

Pappa gav mig en jätte söt bok om smink, ååååååh <3   I LOVED IT. Jag älskar när min pappa ger mig presenter för jag brukar mest få av mamma. Sedan då är det så kul när man ser att sin pappa faktiskt vet vad man gillar. Den var jätte fin , pappa sa att den var jätte billig och att prislappen stod på baksidan. Vill inte kolla! För det är ju tanken som räknas. har försökt göra en liten outfit till imorgon. ( Kommer bli mycket lättare när min pappa hjälper mig att fixa grejor och bygga ihop en ny garderob, ska köpa sånna prov dockor ^^ Elr en faktiskt, men då kan man liksom göra klart flera dagars outfit, så slipper man gå upp så tidigt och fixa i ordning ) Jag tror jag kör på silver när det gäller smyckena, och jag håller mig till min söta ring, det är en rosett på. Men ses, ska läsa ( måste kolla på prislappen för att kunna riva av den . :/ ) och sova nu !

Får du mest presenter av din mamma eller pappa?


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag får presenter mest av mamma.



Jag älskar att läsa böcker. Alltid älskat att läsa.

Dels gillar jag riktigt bra biografier.

Sen gillar jag läskiga deckare och krimhistorier och så min absoluta favorit: Chiclit som böcker av Marian Keyes, Lisa Jewell, Sophie Kinsella och Sheila O´flanagan.

2009-11-30 @ 23:23:21
URL: http://pyttis.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin