Vinn 15 000 kr på dustin home

På Dustin Home är det en jätte bra tävling om att man kan vinna 15 000 kr på ett present kort och jag behöver verkligen nya tillbehör till min kamera ! Jag hittade denna sidan med väldigt billiga och ändå bra saker! Och dessutom är det saker som inte finns i andra affärer. Jag har letat jätte mycket efter vissa saker men de finns bara här vad jag vet. Kolla in Dustin Home , här är några grejor som jag skulle vilja ha :


 
   CANON EF 50/2.5 MAKRO




 

CANON EF-S 55-250/4-5.6 IS



HOYA FILTER UV(0) HMC 52MM
HOYA FILTER UV(0) HMC 52MM



Och mycket mer , speciellt så vill jag ha sånna extra filter , det behövs verkligen ! Vad väntar ni på? ska inte ni också vara med ?

Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin