Dagen ... Jaupp .. Den dagen



Ny bakgrund och header ^^ Vad sägs? Inte så svårt faktiskt nu i slutet men annars har jag ållit på med att få det rätt nu i ... Några timmar. Men iallafall är det klart nu och ska äta lite pankakor. Först sov man men blev väckt av Misse .. ( Hon bet mig i tårna ) Sedan när man precis skulle somna om ringde Elif och sa att hon snart skulle komma. Man bara okej. Sedan skulle man precis somna igen , då ringde Elif och sa att Fredda inte svarade. Sedan somnade man nästan igen , då ringde Fredda och sa att hon hade försovit sig , sedan somnade man nästan precis ... Fast då ringde det på dörren... Ja! Sånt är livet iaf om man heter Klara. Pöwws iaf .. Men sedan övade jag , Becka , Elif och Fredda på dansen och sedan stack man till Elif. Vi övade lite där och jag åt en macka men sedan cyklade vi till skolan och dansade sedan den sista halvtimmen var jag, Fredda o Elif på bild och gjorde framsidan på en scrap book. Sedan stack jag o Elif hem till meii och åt fisk och goooooood potatis. Nu bus rings man av Oscar och C:O .. Should I do the same ? Hämden är ljuv ...

Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin