Medvetslös cyklist

Allihopa , här kommer en,.. Vad ska man kalla det? Deh var ju inte speciellt roligt ... Det var inte så läskigt häller... Fast lite läskigt var de väl... Men iaf , jag skulle cykla hem. Mina sånna pedaler dampade och det såg ut och kändes som om en av dem skulle låssna , så jag typ glodde på pedalerna hela tiden. Sedan såg jag , ni vet den saken som är snurrig ... den som sitter fast i pedalerna . Jamen sedan kollade jag snabbt fram .. Och PANG ! Jag slog rakt in i en bil. Just nu ligger jag på sjukhus och det som jag sa nyss är nästan det ända jag minns. Jag minns ingenting ifrån idag. Jag minns absolut ingenting ifrån idag bara det som jag skrev och jag är lite vimsig... Skoja XD Där blev ni lite rädda?! Men iaf , jag körde rakt in i en bil och typ slog i armen XD Asså typ cykeln slog runt ... :O ,,, Sedan blev jag så rädd så jag struntade i att fixa till cykelstyret så jag cyklade hel snabbt därifrån! Jamen nu iaf vill jag vah med någon.

Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin