Kalendertävling



Halloj allihopa ^^ Ska göra en liten tävling ! Så jag vill att alla addar min msn : [email protected]  och skickar in höst/vinter bilder .. Jag ska nämligen göra en liten dagar tills vi slutar skolan kalender .. Just nu är det ca 52 dagar tills vi slutar ,, så när det bara är 30 dagar kvar tänkte jag starta den här kalendern , men saken är att den går ända till 24 december även känd som julafton XD Den som hamnar på den 24 december vinner att få en liten julklapp ifrån meii ^^ Alltså ganska hemligt! men starta iaf nu att skicka in era höst/vinter bilder ! Så fina som möjligt, fast jag tvekar nt på att de kommer bli överfina <3 Men iaf , lycka till . Och en sak till. När ni addar min e-post så räknar jag det som att ni tänker skicka in ett bidrag ^^ Och ifall ni ska vara med måste ni lägga upp mig som länka. Då länkar ni http://shumpizen.blogg.se . Om ni har blogg då gör ni det genom att gå in på arkiv sedan tittar ni där uppe och klickar på länk , där skriver ni in http://shumpizen.blogg.se ^^  Men ni som inte har blogg kan lägga in den via bdb , facebook elr vad ni nu har. Bara ni gör lite reklam för lilla mig ^^ Och var inte rädda ifall ni inte känner mig i IRL , då skickar jag bara paketet till din address :] Och alla som skickar in bilder och blir en av de 34 personerna som får sin bild upplagd blir reklamerade på bloggen eftersom att eran bild kommer upp :) Love ya readers :] Tappa inte greppet om min blogg .. Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-25 @ 21:39:35

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin