Älskar er mina läsare<3

You called me a bitch ,, like it was a bad thing ..

Oj oj , jag älskar er mina läsare ,, barah så fucking mkt ! Igår hade jag 11 besökare idag 44 ..Jag vet att det låter lite , men ändå startade bloggen för 1 vecka sedan XD Men iaf , tog en massa bilder idag med systemkameran , men skit ... Den fick slut på batteri och jag hittar inte min batteriladdare ... skiiiiiit .. ( tänkte skriva ett annat fulare ord men vill vara ett bra föredömme XD )  Iaf så ska jag ta och kolla på lite andra saker , lite rolig konst och sånt.. Fast en sak behöver ni veta , att eftersom att jag inte hittade min system kamera gav jag mig på en vanlig digitalkamera ,, så här gick det ...

1 Det första jag gör är att smyga ut till vardagsrummet och lägger händerna om mammas digitalkamera
2 Det andra jag gör är att leta efter On knappen * hur fan sätter man på den här saken *
3 Det tredje jag gör är att efter att ha läst manualen trehundratjugioelva gånger ser att man ska trycka på Power
4
Det fjärde jag gör är att när jag väl fått på den ser att batteriet även är slut på den ..

 

Jaupp , nu vet alla att det heter power på digitalkamera ,, fast alla visste väl redan det .. Förutom jag .. * fingrar på den urladdade digitalkameran * Men förutom att få reda på hur gammeldags jag är har jag också tittat på lite morphing , och är ganska imponerad faktiskt ..



Kommentarer
Postat av: Hugo Höglund

Det stå on på min digitaöl kamera

2009-10-25 @ 19:37:35

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin