Pumpa o vattenkoppor



Ledsen att jag inte har lagt in något , men det var ett rejält ös här ^^ Nämen , var det var jag , bella , bellas mamma katja , min mamma , min lillebror och min pappa.. Det ända "öset" var nog när min lillebror kliade på sina vattenkoppor... ush , han har typ fått 10 ggr fler än vad jag fick .. Tror jag fick ca 7 st ... Hans kan jag inte änns räkna och jag tror att han har 7 st bakom örat , och han har två st öron ... Så det blir fjorton redan där XD Men iaf så har vi ätit ( jag fick fotodamp på vinet med ljuset i bakgrunden så glömde nästan bort när bella skulle gå )och sett på en sån film om ett hus som äter folk och en stackars liten hundvalp... :'/ Poor little puppy... Japp , klockan är mycket men iaf så blir det halloweenshopping imorgon på Vellinge Blomman . Pussisar , det kommer någon vin bild här nere ifrån idag.







Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin