.


Crazy Day today ..
Varning för Crazy innehåll
Idag så vaknade man först av att alarmet ringde 07.00 -.- .. Jag som var säker på att jag stängt av det! Sedan typ , dampade jag på Misse för att hon bet i mina fötter hela tiden så jag vaknade. ( Henne kommer man ju aldrig att komma försent till skolan med ) Tyvärr så var det ju ingen skola idag. ( sa jag nyss tyvärr ? Jag har absolut inte vaknat än XD Fastän klocka är 19.30 ) Sedan ringde mamma och sa vilken buss och sånt jag skulle ta till ridningen ( hittade först inte vilken det var ) Sedan kom Fredda och jag bytte om . Vi skulle typ gå om 1 tim när jag kollade i min garderob efter hjälmen och västen. * Vafan nt där .. * Då kmr jag på att den är i bagaget på mammas bil och dampringer till henne , men hon svarar nt -.- Så jag e typ lite med Fredda o så , sedan stickar vi till Bk och äter lite , sedan går vi in på Brio där var det en sån Ariel som hade sina såna snäckor för långt ner XD , och efter det typ Lindex , sedan Euro sko och sist med nt minst köper vi bindor till Fredda . Nä , skämta XD Hah . Men vi typ går runt lite grann och går in och kollar på saker till Misse o Kisse sedan drar vi hem och Fredda sticker. Sitter typ här nu efter en kind of lyckad dag ^^ . Älskar deii Freddiz




Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin