Hopptävling idag :)

                                      

Idag var det hopptävling ...
Äsh , gick inget bra idag .. Hoppas det går bättre nästa gång!
Billy gick 3 ggr idag på hopptävlingen . Det blev bara Skiiiiit ! Första tjejen som red honom vägrade ut sig och sedan var det min tur .. De tre första hindrena gick som smort men 4:an var tydligen asläskig i sina orange o svarta ränder! Han var säkert påväg men jag klämde ändå åt , och han skulle precis lyfta så --- Sprang han åt sidan ! Sedan ställde sig en funktionär där så han inte kunde smita och resten av biten blev felfri. Men ändå?? Jag hade fan vunnit ifall hon bah stått där från början! Det var ju hennes plats att stå där bredvid. Det cp:iga var att jag hade tänkt ta en snabb väg på omhoppningen och trodde alla skulle ta den men ingen tog den ! Så de fick typ 30 sek ! Hade jag fått rida omhoppningen hade jag gått på 24 sek , och det vet jag för att t.o.m Winnie gjorde det. :P Med Filip . Jag tror npg att jag osså skulle gjort det . Minst !!! Men man kan ju inte vinna varje gång(?) !


Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin