shumpizen V labellalicious



Hjälpte Bella med hur man ska lägga upp sån bild på bloggen ^^ Visst blev det snyggt?
Men iaf , snart ska man börja tjäna pengarna på bloggen och då får man nog snart råd med ett par nya skor på www.melba.se ,, skorknarkar där.. Men iaf , då får ni lova maii att hjälpa mig genom att klicka på reklamen ... Men inte förräns det är klart dåe.. Men iaf. Idag åkte man till stallet skötte billy sedan åkte man hem och var meh bella :] Hons ka sova här idaaaaauu <3 Men iaf XD Sedan så bara tappade man min sån sminkrengöringsgrejs och ploppen åkte av och bara boooing rak upp på min näsa , man bara hur faen kunde den studsa dit ? Skulle vilja lägga upp en redigerad bild av deh , men pallar nt göra deh nu .. Ganska sent :/ Jaupp men ses gullungar.. Glöm inte kommentera och mina läsare , snälla håll kvar i meii , går jag och lägger mig tidigt kommer det ju barah bättre bilder imorgon ^^,


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

hahaha =P

2009-10-25 @ 01:56:52
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej sluta inte blogga det vart skit snyggt

2009-10-25 @ 15:43:17
Postat av: de du

skoj?

2009-10-25 @ 16:26:38
Postat av: Hugo Höglund

Vad roligt då:D:D

2009-10-25 @ 18:50:21

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin