Cykelhjälm är coolt B)

Jag är en av få i min ålder som använder cykelhjälm. Man använder ridhjälm när man rider, varför inte när man cyklar? Jag förstår inte det, många säger att det är fult och så. Men vill du helldre dö än att inte se snygg ut?
Köp en snygg cykelhjälm då!


Så säger man att man aldrig krashar. Men då kommer den dagen man gör det, och då får man skylla sig själv. Och då kan jag säga att då tänker man antagligen " varför använde jag det inte? " Alla anledningarna man använde innan försvinner då plötsligt. Så varför riskera att dö när man kan överleva?

 


Många säger hur få som har dött pågrund av att de inte haft cykelhjälm,

men det är betydligt fler än vad det hade varit om cykelhjälmen varit på.

Och vi säger att det var 6 stycken, skulle det inte spela någon roll om du blev den 7:de?


Kommentarer
Postat av: Hugo

Ja gör :)

2010-04-02 @ 19:05:04

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin