Diss till jeans tights...

Vad är det för fel på de som använder jeans tights egentligen?

1. De är så förra sommaren! Det var ju då alla hade dem, nu borde ( enligt min åsikt ) ingen ha dem längre. Visst de är kanske snygga till ... Nej, ångrade mig. De är inte snygga alls! Iallafall inte de vanliga mörkblå jeansfärgade tightsen, de med insydda fickor och urtvättade funkar kanske i något år till.

2. De som använder dem är tjejer med sönderplattade hår och blåa ben ifrån alla gummibanden de använt. Dessa tightsen har blivit FJORTIS stämplade for ever... Och fjortis, det hoppas jag att ingen är längre!

3. Om ni nu ska ha dem snälla, använd de inte till en vanlig tröja, herregud! Ni ser ut som idioter, ni förstår väl att bara för att de är jeanstights kan man inte gå runt med rumpan bar, de är faktiskt bara färgade i samma färg som jeans, de ska inte användas likadant också. Skulle ni gå runt i ett par svarta tights så?



Jeans Tights? Ni har blivit dissade av Shumpizen  ;)


Kommentarer
Postat av: ehh?

du andvänder de själv skit mycket ??

2010-04-11 @ 19:27:37
Postat av: Klara - Shumpizen

Jag har ett par, de ända jag tycker är snygga. Ett par urblekta ljusblå.

2010-04-11 @ 19:38:21
URL: http://shumpizen.blogg.se/
Postat av: lillan

haha du har fel fel fel:D i love jeans tights det finns vissa grejjer som aldrig blir out of fashion:D

2010-04-11 @ 22:07:16
URL: http://victoriahemby.blogg.se/
Postat av: josefine

jag tycker faktiskt att du har fel. Det är inte bara massa fjortisar som använder det, alla fjortisar som använder det ser man rumpan på. Men annars är det jättejätte många som inte alls är fjortisar som använder det. Och jag tycker att det är jäätte snyggt, speciellt till långa tröjor :)

2010-04-12 @ 20:15:21
URL: http://jjuuzzeehh.blogg.se/
Postat av: Kariinh

haha jag hade mian första 2008 :P



Dom är rätt ute nu xD

2010-04-13 @ 19:22:47
URL: http://teamtwilightsaga.blogg.se/
Postat av: bliiz

hatar fjortisar som går runt med jeanstights så man ser röven &inte har något över fettäckligt &se deras äckliga rövar.

2010-04-14 @ 15:10:54
URL: http://bliiz.devote.se
Postat av: Lollo

jag tycker inte de e nåt fel på jeansthights...

på tal om fjortisar med för korta tröjor-en som går i 6an på min skola har ganska ofta tunna svarta thights som man ser igenom, till det har hon en kort tröja. någon mer än jag som INTE tycker det är intresant hur fjortisars trosor ser ut?!

2010-04-14 @ 16:39:20
Postat av: Hurså?

Fan vad taskig du är mot alla som har det. Riktigt riktigt taskig , nu tycker jag att du ska ta bort den här saken annars anmälr jag den.

2010-04-18 @ 11:55:39
Postat av: maria

du har så fel alla som har jeans tights är inte fjortisar + att det kommer nyare modeler alla är olika färger det är bara fult om man ser rumpan elr att man ser att det inte är nån grakedja,,,,,,,,,

förlåt om jag säger det men det är inte FJORTIS STÄMPEL PÅ DOM!

där jag bor är det många hiphopare som använder dom

och jag andvänder dom för att jag tycker dom är härligare

2010-04-25 @ 16:00:52
URL: http://marijaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Inte fjortis stämpel. Men håller delvis med.

Jag har flera par. Men har i alla fall ett lång linne och en stor huvtröjja åvanpå. Man kan inte gå i en kort t-shirt och dom. Ser förjävligt ut ;D



Men jag kan ha långa linnen och svarta tights och munktröja också. Då ser man inte röven eftersom linnena går lång ner...

2010-07-19 @ 16:36:12

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin