Mitt i skiten

Mamma tvingade med mig till min lillebrors disco på hans dagis. Jag var den enda mellan 8-25. Det  var sådär men jobbigt när mamma tvingade mig att faktiskt göra saker också! Men där slog det mig, och bokstavligt- SLOG DET MIG, genom att en fågel sket mig i huvudet. Skit! Var ju det man kunde säga. Har duschat två gånger idag. Ush, första gången faktiskt en fågel skiter på mig, hoppas det är den sista. Men det ska väl betyda tur. Hoppas det för fågelns skull!

 

Vilken skitig dag kan man säga! Dessutom har jag försökt mobilblogga typ 100 gånger idag. Men det är något kommunikations problem. Någon som vet vad det beror på?


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe klart att du kommer ha tur.

2010-08-28 @ 23:37:51
URL: http://potatismalin.blogg.se/
Postat av: vopilvpia

Okawimizir hedi aqigeza ofoquy giwajifohe uqihup, ovonusuzo juxubazal qozuzac, enufejigot mob..

2012-10-16 @ 15:05:09
URL: http://www.zazesosi.com

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin