Stallplats

Jag har varit och tittat på stall idag. Det var jätte fint! Vi skrev på kontrakt direkt såklart. Fredda ska skriva på kontraktet imorgon eftermiddag. För på förmiddagen ska vi till Fenix Park eftersom att Fredda ska provrida Ariel. Hoppas verkligen att de passar ihop! Det ska bli kul att träffa ledarna igen på fenix park, och såklart så ska det bli kul att träffa Far Away. Men men, stallet är iallafall perfekt! Det har en underbar utemiljö.


Kyrkan ligger bara en bit ifrån stallet.

Det är problem med bilduppladdaren. Det funkar inte, så jag fick använda en ifrån google. & det är därför det inte varit några inlägg idag. Datorn börjar hacka direkt när jag försöker ladda upp.

Kommentarer
Postat av: patricia

Är det det Hyby kyrka? :)

2010-08-03 @ 16:14:10
Postat av: fredda

nej det är Gessie :)

2010-08-05 @ 19:52:16
URL: http://freddabrandt.blogg.se/
Postat av: Lollo

Fredda har rätt! hur visste du det Fredda? Är det i Gessie som stallet ligger? Jag bor där, därför jag undrade!:)

2010-08-08 @ 15:10:28
Postat av: Linn

Vad heter stallet ? :)

2010-09-26 @ 16:48:13

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin