Höjden av lathet!

isadora_vibralash_450x140

Har ni någonsin hört motordriven maskara förut? Ni tänker väl haha! Något sånt finns väl inte!

Men där trodde ni fel!

isadora_vibralash_150x340

Isadora har nämligen skapat en ny maskara IsaDora VibraLash heter den!
Är du lat på morgonen och en av de som kommer till skolan eller jobbet och säger jag orkade inte sminka mig i morse.
Så är detta något för dig! För ca 250 kr får du din egna vibrerande maskara.

Här är lite info om den

VibraLash Mascara 3-speed Automatic Brush – den nya superba vägen till förtrollande ögonfransar!
 

  • Batteridriven mascara med automatiskt vibrerande borste: räcker till 150-200 applikationer
  • 3 hastigheter – välj själv den lämpligaste (skyddshätta motverkar ofrivillig igångsättning av motorn)
  • Omsluter varje enskilt fransstrå 360°
  • Exceptionell separation, längd och volym
  • Klumpfri byggbar formulering
  • Oparfymerad. Oftalmologiskt testad

Vad tror ni? Skulle ni våga testa denna? Själv tror jag att den kanske skulle få eget liv och vibrera iväg! Men borsten är helt min typ! Stor och mycket fransar.
Men jag undrar nästan - hur sjuttsingen ska man kunna träffa ögonfransarna?

Men själv tycker jag också att den nog är värd en prövning!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kommer klart att testa den!

2010-02-06 @ 17:38:25
Postat av: Elin

många säger att den bara ger lite volym

2010-02-06 @ 17:38:52
Postat av: Erika

Jag gillar bara maskaror som ger mycket volym, fast ifresej så är jag riktigt lat på morgonen!

2010-02-06 @ 17:39:29
Postat av: Stella

Skulle vara något för mig ... Jag är liksom liiiite lat!

2010-02-06 @ 17:40:03

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin