Hopptävlingen :)

Jippiiih säger jag bara! Det var superkul! Inte speciellt lätt, men det är ju det som är roligt! Jag gissar på att jag kom 4:a, hörde inte tiden jag var för andfådd ^^

Men smokey är verkligen en häst jag kan ha i framtiden!


Mamma fotade bilden ;) If you don't like don't tell me that!

Jag är ganska besviken på att vi inte var bättre... Det gick ju så bra!

Men såklart Billy kom 1:a o 2:a fastän ryttarna inte änns kom rätt på hindret stackare ...

Men poison kom 3:a på 28 sek, kom inte jag snabbare än det?

 

Jaja, jag är ingen dålig förlorare för det var kul :) Tror jag ska ha honom lite fler gånger !


Kommentarer
Postat av: Lollo

Är bilden tagen utanför lilla ridhuset? Var Baguette med?

2010-02-28 @ 15:01:25
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

fin :)

o söt blogg



sussa gott

Kram

2010-03-01 @ 01:41:29
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin