Insamling

Jag behöver en liten vän, så jag har startat en insamling.
 Och jag skulle uppskatta om ni som kan, skickar in iallafall 50 öre åt mig. Det hade varit så snällt och betytt mer än du kanske förstår, eftersom att för dig är det kanske bara en 50 öring. Men för mig, är det ett steg närmare mitt livsdröm...
Många bäckar små som man brukar säga, och bara för att kanske just du skicka in 50 öre så kanske jag får den födelsedagspresent jag vill ha, nämligen lille Jamjam. Och det skulle betyda så mycket för mig!
Här är iallafall min adress är du kan skicka en 50 öring om du så vill i ett litet kuvert.

Klara Berglind
Fågelbacksgatan 33a
217 44 Malmö

Jag behöver dig!


Kommentarer
Postat av: bella.

herregud korre, ska du köpa en shettis? :O

2010-02-24 @ 13:05:47
URL: http://labellalicious.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin