Ritat lite grann ...

Jag tycker att jag inte lagt upp så mycket teckningar på ett tag. Men bara för att jag inte lägger upp dem betyder inte att jag inte gör dem ...

Princess of Ice

Tyckte att det var sååå kallt ute, så jag var tvungen att rita denna, eftersom jag hade ingen inspiration. Och då helt plötsligt tänker jag ... Att rita är som ett annat sätt att skriva dagbok. OFC, så ritar jag en isdrottning! Med ett sprucket hjärta som e precis som det kommer bli när min bästis solen spöar skiten ur henne.

Okej, lite våldsamt där ... Men jaja, så är jag o vad skulle min blogg vara utan mig?
Oh, förresten? Visste ni att det enligt någon svenskalag har blivit okej att stava mig mej?

Var bara tvungen att säga det :) + flugor lever bara i två veckor.

Än en gång, det är helt enkelt jag ...
 Lite för konstigt, lite för djupt, lite fööör ointressant och lite för mycket mej...


Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin