Ballaste kvällen på länge

Omg, fan vad flummig kväll. Har bella lagt något i saras MER ? Och jag drack av den! Det förklarar en del ...
 T.ex allt dethär!

Allt började med att vi var i mitt gamla hus. Där busringde vi ! Då sprang Bella till dörren plingade, men ingen öppnade så bella gick tillbaka och skulle precis ringa på igen... Då PAAAANG så flyger en kvinna ut o jag, bella och sara rusar iväg och gömmer oss, men dumma som vi är började vi snacka. Då kommer kvinnan och en man fram, jag och sara lyckas smita förbi. Bella blir utskälld :( sry Bello, sedan händer lite grejor som är privat


Bella bönade och bad om att ta bort hennes ansikte

Sedan drar vi till Coop, tyvärr händer lite olagligt där (A) + sara köpte Mer , numera kallad Putte, bella slängde då i lite mariuana! Men sara hade först inte råd :P Såklart är hon skämmig nog och frågar två killar "har ni 6 kronor? " De bara " aa" och ger sara en tia!!!

Vi drar till bellas gård och där började Putte att kissa :(
"Putte! Kissa inte!"
"Inte över Klaras vante!"
" Näääh! Nu jackan också!"
Flöööhmmflööhmm !



Sedan där på gården flummade vi lite och gungade, Putte kissade till sin död...
Då kommer bella på idén att kasta marabou mjölkchokladrutor på fönstrena, dock så slösaktigt. Men dock så roligt ^^ Vi kastar först på ett fönster och alla i de andra fönstrerna glodde! Sedan en gång till. Då får kvinnan i fönstret nog...  Hon går ut och såklart står vi där och tror att vi är utom fara... Men snitsig som Bella är kommer hon på:
"Bor inte han , ööööh ... han som spelar dator... MATTIAS! där?" Bella
"nä?" Kvinnan
" Aha, okej ... Vi trodde det... " Bella
" Varför springer ni då iväg? " Kvinnan
" Asså han får inte gå ut så vi skulle jävlas med honom... "Bella
Kvinnan börjar se lite glad ut ! :)
" aha, nej bara jag bor här... Man blir lite rädd " Kvinnan
"Okej, förlåt " Bella
" Bra att ni säger förlåt :) Hejdå " Kvinnan
" Hejdå " Bella
När kvinnan gått ..
" HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA" Bella, klara, sara !



Sedan (såklart!) halkar sara på rumpan ! Och Putte möter sitt hemska öde!
Då måste vi kasta på ETT fönster till (A) Vi klämmer oss in i buskarna och gömmer oss. En minut senare vill jag snacka med bella så jag går ut ur buskarna och säger. " Alla kvinnor i har busat med har sett likada..." Då ser jag sara peka åt sidan och se helt skräckslagen ut. Där står han killen vi kastade marabou på fönstret hos.
Han bara "Hallå?"
Jag bara " Bor han Sölve där? "
Han " Vaah? "
Jag " bor sölve där? "
Han " Vaaah ? "
Jag " BOOR MAAAATHIIIAS DÄÄÄR? "
Han " jaha, nä "
Jag " ok, ursäkta "

Sedan såklart brister alla ut i gapflabb



Då står det en kille på 25 år och röker.
Sara bara " Det är inte braaaah att röka ! "
Han " Men jag röker inte så mycket "
sara " Det säger alla rökare! "
Jag " Sånna där smakar skiit! "
Han " vah? "
Jag " Asså  de smakar typ kartong! "
Bella " Eller hur, Smaka BlackDevil"
Sedan blir det säkert 20 min snack med han men jag kan nt skriva vad än mina stackars läsare :)

Men jag måste få ha liiiiiite privatliv!

Brukar ni också ha sånna kvällar som ni inte riktigt är er själva?


Kommentarer
Postat av: Micaela

sv: Haha ja men faktiskt, ser det nu! Har inte kollat fett noga men aa, ser ju lite småtjock ut på bilden :p

2010-01-23 @ 23:55:27
URL: http://specialorders.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Roliga bilder!

2010-01-24 @ 02:07:35
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: haha

2010-01-24 @ 12:56:13

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin