Bangkok!!!

Jag och mamma har redan börjat planera våran nästa resa till thailand, vi kommer att vara i Bangkok!

Vi har även hittat ett fint hotell redan, riktigt billigt men väldigt exclusivt, kan väääärkligen rekomendera!



Men "problemet" är att vi vill ha en suit med 2 rum ( 2 sovrum, vardagsrum, badrum ) och det kostar 4700 kr , men det går at få in 4 personer över 11 år, och såklart Vincent som kommer vara 5 :) Vem som helst som fårlov och har pengar får följa med! Ni får betala flygresan själva och hälften av 4700 . ;) Helst någon jag känner , vem hänkar ? XD

Kommentarer
Postat av: Kariin <33

hheej sorry klariis at jag nt toog bussen <33



Men jaag hänger jäärna ,med xD

2010-01-11 @ 18:15:18
Postat av: Linn

Hänger jäärna mee klara <3

2010-01-11 @ 19:11:00
Postat av: lillan

jag kan och vill få följa med om jag vet hur mycket en biljett kostar för barn och när resan kommer vara :P<33 saknar dig shumpen

2010-01-12 @ 20:44:40
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin