Det är risbulle dagen, fast igår osså... Och i förrgår...

När jag skulle gå hem idag valde jag att gå :) För den enkla andledningen att kunna köpa 2 risbullar. Tyvärr, så hann aldrig den ena risbullen som jag döpte till Greta, att komma hem till mig. Hon försvann på vägen. Därför är hon inte med oss idag. Men Stina kom bara innanför dörren innan hon blev mördad.

Hemskt va? Nu tycker säkert alla att jag är knäpp ^^


Blev mördad i sitt nya hem, den 14/1-10

När vi ändå "pratar" om det så känns det jätte konstigt att skriva -10 istället för -09 . Man brukar ju alltid säga t.ex sommaren nollnio. Men nu skulle det bli sommaren tio ? Helt sjukt, och vet ni vad det vär är? Det kommer inte att bli någorlunda normalt förräns sommaren tjugioett. Då är jag 23 år... Herregud vad svåra mina gymnasieår kommer att bli ;(
Men nu ska jag ta och städa... Det behövs ! Kommer lägga upp före efter bilder sedan.. Men bara så ni vet, det kommer ta tag! Ett långt tag ... Gääääsp


Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin