Detta är för Twilight fans

Resten skulle inte förstå :S

Mina kompisar driver en twilightblogg som jag tvingar alla mina läsare att läsa... Okej, kanske inte tvingar, men det är bäst för er att ni läser ... Jaja, deras blogg heter iallafall teamtwilightsaga - länkad.
När vi ändå håller på med twilight så har ni lite snygga tröjor ifråm twilightfan.se !

It's a twilight thingTwilight is my religion

Team EdwardTeam Edward

Team Jacob
Team Jacob 'cause life´s better half naked              

Team Edward  
Team Edward beacuse Jacob doesen't sparkle

What do you mean "Edward isn't real"?
What do you mean " Edward isn't real ? "

And so the lion fell in love with the lamb
" And so the lion fell in love with the lamb "

Twilight: Read - Watch - Repeat
Så lever mina vänner som skriver twilight bloggen ^^

Jasper? Oh, Hale yes!

Sedan kan man även göra egna tröjor :)

Vilken skulle ni vilja ha?


Kommentarer
Postat av: Diinbrunetth

måste ha team jacob tröjan!^^<33

2010-01-29 @ 21:21:35
URL: http://diinbrunetth.blogg.se/
Postat av: Kariinh

Jag kommer tvinga mina päron att köpa I Love Jacob tröjjan och Jasper? oh, Hale yes <33

2010-01-29 @ 21:48:08
URL: http://teamtwilightsaga.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin