Let´s dance

Just nu är det let´s dance , men jag har lagt upp minimalt lite idag. Sån tur att jag la upp många igår och ett i morse. Så det har iallafall blivit tre idag med detta :) Men nu sittar jag med mammi och ser på Let´s dance.

Om ni tycker att det är intressant så fick jag Cocos idag på dressyren. Jag valde sist, men jag tycker inte Cocos är så dålig? Visst hon har sina rädslor, men det är ju det man lär sig på inte att sitta på hästen? Det är ju därför man ska rida ! Jag blir tokig på människor som bara testar de enkla hästarna som t.ex , vad är det för något vi ska göra idag? Visst det kan vara intressant, men när man står där framme och väljer häst så spelar det väl ingen större roll? Meningen är att man ska kunna rida alla hästarna !




Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin