Plugga, Plugga och ? Plugga ...

Jag är riktigt ledsen att detta klockan 20.00 är det första inlägget för idag, men jag är bara en vanlig snart tonnåring som går i skolan som alla andra :/ , men det vore ju inte dåligt om man inte var det, som jag sagt i andra inlägg X] Men det är prov nästa torsdag på ett kultur ämne vi haft, Kroppen. Herregud, sedan är det grammatik prov på engelskan, och sedan ett prov på franskan ... Jag har det lite körigt just nu så det kanske blir såhär 1-2-3 inlägg per dag :/

Såklart så måste jag påminna om hur himla kallt det är.
Denna bilden tog jag på ridskolan i lördags, det var is hela innan, men jag råkade ta i det

I måndags köpte jag en risbulle och i tisdags, men idag blev det bara plugg ju..

Risbullesugen <3

Jag har varit så trött denna veckan med skolan och allt så det fick bli mjukis :)

Bytte senare om till blåamjukisbyxor och min rosa adidas kofta ifrån thailand.

Men puss och kram allihopa,
ska nämligen se på YES MAN med mamma nu. Kanske lägger upp mer lite senare, men annars får jag gå upp tiiidigt imorgon för ska ändå åka med mamma halv åtta, men om jag går upp lite tidigare hinner jag kanske skriva inlägg på morgonen!? Inte för att ni måste vara vakna då ;P


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag hittade inga ridbilder på din blogg :(

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Det vet jag väl att det har gjort? Tror du att jag låter bli att blogga för att det är kul eller? Nä jag har faktiskt inte haft tid.

2010-01-12 @ 21:12:10
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Aaaw, förlåt att ja lät så ilsk, menjag trode att du var en av dem som älskar att klaga på mig :/

Men jag tar tillbaka det :)

Tack ska du ha :)



<3

2010-01-12 @ 23:51:40
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha men aaw va gullig du är då.. läste de andra kommentarerna nu :) Du behöver inte oroa dig jag är inte alls arg eller sur eller något :)



Kul att ha någon som är kvar från lunartiden :)

2010-01-12 @ 23:53:03
URL: http://nevnarien.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin