Roliga rubiska kuber

Jag bokstavligt talat suuuuger på att sånna här rubiskakuber ! Denna köpte jag i thailand och jag fattar noll.



Men med den nya rubiska kuben slipper man att sitta och tänka i flera timmar!

Rubiks kub för blondiner

Det går garanterat lättare, och jag skulle definitivt behöva en sån !

De kostar 49 :- på D7 



Rubiks kub - I love you

Denna är såklart svårare men sötare ! Kan bli en fin alla hjärtansdags present!
Finns för 49 :- kr på D7 den med :)


En suddig bild på mig när jag är påväg att kasta ut kuben på balkongen!

Jag tyckte deh var söta men blondinkuben var kanske liiiite för lätt ^^ det borde vara några färger ... Fast ifresej, det är väl det som är meningen!
Är mina läsare bra på rubiska kuber?

Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin