Skolan

Idag är det dags för skola.
Vilket är kul, men egentligen tycker väl alla det är kul att gå till skolan träffa vännerna och sedan återgå till lovet? Så skulle det ju nästan vara, man gick i skolan en gång per månad, då går man där ifrån 07.00 - 21.00 . Och resten av dagarna kan man ha till att göra annat :)

Så borde det vara enligt mig iallafall :)


Idag blir det ridning efter skolan jag sitter på hästen kl 16.00 - 17.00

Efter skolan kommer jag att rida, vilket jag måste säga att jag varit riktigt dålig på att berätta för er innan, men nu ska jag börja lite med det iallafall också. Men det kommer bli riktigt kul och efter ridningen så skriver jag ett till inlägg jag lovar ;)


Kommentarer
Postat av: Höglund

De finns en skola då man kan välja att antingen komma 8 å gå hem typ 2-3 eller 10 å gå hem 4-5 men den e dock nt i malmö

2010-01-08 @ 23:34:13

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin