Sovmorgon ^^

Idag ska bli en bra dag har jag bestämt!

Först kommer jag att sitta här vi datorn och lägga upp ett inlägg på en skit söt pryl jag har hittat <3 Sedan ska jag ta och försöka sminka mig snyggt och leta upp lite kläder i garderoben. Efter det kommer jag att sticka till Bella och vi ska pynta våra mobiler där, och efter det blir det foto, foto , foto!


Jag hemma hos Bella . ( foto av Bella min kamera 450d ;) Vidvinkel )

Och någonstans mellan där måste jag diska ... * näääää *  Diska är det tråkigaste som finns enligt mig. När jag var liten älskade jag att diska, fast mamma påstår att jag bara slabbade i vattnet . Fast enligt mig så diskade jag. Jag hade ju diskborsten i handen och typ ... Vad gör man med den? Kör runt?

Jaja, vad man än ska göra med borsten gjorde jag det!

Brukar ni bli tvingade att diska ?


Kommentarer
Postat av: lillan

jag diskar aldrig! vi har diskmaskin eller så diskar mamma :D

2010-01-07 @ 12:26:21
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin