Trevlig diskdag allesammans!

Idag tvingade min mamma mig att diska och jag slet mig ifrån datorn i ett tag och släpade fötterna ut i köket. Fast när jag kom ut i köket och skulle diska blev jag extra glad :) En rosa diskborste! Då började jag tänka på om det kanske fanns lite roligare diskborstar att köpa så att diskningen kunde bli lite rolig? Nu är diskningen iallafall klar och jag satt mig såklart vid datorn och sökte på lite roliga diskborstar ! :) här är det som jag hittade!

 

Söta djurdiskborstar! Finns här :) för ca 99 kr


Hjärtdiskborste finns på lagerhaus för ca 29 kr

images/uploads/rice/diskb1_1.jpg 
Söta regnbågsdiskborstar :) finns här för 90 kr

För stoora misstag :) Men inte lär det bli för att erbjudit sig ta disken! Ifrån lagerhaus för 39 kr


Vilken var er favvo ? + tror ni diskningen kan bli roligare med lite roligare tillbehör?


Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin