Diss!

Idag tänkte jag dissa något riktigt sugigt.

Vampire Diaries.

 

En blandning mellan True Blood och Twilight? Öhm, ja! Det är en riktigt tråkig copycat. Bara för att vampyrer börjar bli hett och de har så lite tid på sig att göra en egen vampyr serie kopierar de rakt av true blood och twilight. Det finns t.o.m avsnitt som är helt tagna av true blood. Bara det att de tagit bort några grejer för att de ska få plats med reklam. Två serier samtidigt, enough already! Började titta på det, men det var lite för töntigt för mig. Har sett några avsnitt på tv efter det… Men vissa saker är bara sån jävla rip-off. Hatar sånt. To lame for true fame! 


Inte ens några snygga killar i serien ;S Och alla bra skådespelare var väl redan tagna...

Dessutom de flesta som ser på det märker inte ens likheten med de andra serierna. Vilket visar vilken osmart publik de har, och sedan är de flesta helt tokiga i vampyrer. Jag menar inte att de är åh vampyr filmer jag älskar dem, utan jag menar att de är helt tokiga och tror de finns på riktigt och sånt, nu tänker ni väl knappast! Men senare när de som ser på det går och lägger sig så känner de ett behov av att kolla under sängen och i garderoben.

Jag förstår inte hur man kan gilla den där serien. Den är ju helt ... hittar inget ord för så dålig den är!

Fjuhh, nu fick jag av mig det. Vampire Diaries, ni har nu blivit dissade av Shumpizen.

Edit: Jag vill bara påpeka för mina läsare att böckerna & TV-serierna inte så värst lika. Och att serierna är grundade på de nya böckerna som trycktes efter True Blood och Twilight.

Kommentarer
Postat av: Fredda

den äger ut alla vampyr saker !! jag gillar inget sånt men jag älskar den serien x(

2010-07-08 @ 15:29:12
Postat av: Josefin

Läs på lite innan du dissar, Vampire Diaries fanns låångt innan Twilight, och säkert True Blood också. ;)

2010-07-10 @ 01:01:01
URL: http://greyfairy.bloggplatsen.se/
Postat av: Marie

Mm håller med? Vampire diaries skrevs på bok långt innan twilight fanns!

2010-07-10 @ 13:48:06
URL: http://mahriee.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin