Åhus Bibliotek

Smilla har det rätt bra här! Hon trivs eftersom att det inte är några höga ljud och så. När vi först kom hit gömde hon sig överallt. Men nu springer hon runt i hela huset. Men vi vill ju inte att hon ska sticka så hon har koppel utomhus. Men om några år kanske vi kan släppa ut henne som vi gjorde med Flisan! ♥


Hej allihopa, tack för att ni besöker min blogg fastän jag inte skriver så mycket nu! Imorgon får ni veta vem som har två fångare och sånt om ni inte redan listat ut det haha! Jag sitter just nu på en datatid på åhus bibliotek. Jag har 25 min kvar, ojoj. Jag hade tänk lägga upp ett inlägg till iallafall. Men vet ni vad hemskt? Jag glömde kameran hemma. jag försöker tvinga mamma att låta mig åka hem igen och hämta den. Men nej nej säger hon. Äsh, jag tänker göra det ändå! Vad hon än säger ska vi hem. Jag kan inte klara mig resten av tiden utan kameran. På fredag ska jag till mormor så då tänker jag tvinga mamma hem att hämta den. Kanske kan hitta på något som att jag glömt ID-kortet hemma? Fast hon skulle nog blivit rätt sur då...


Kommentarer
Postat av: BasRiff

så gullig katt du har

2010-06-15 @ 16:56:44
URL: http://basriff.webblogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin