Comhem reklamerna

Jag älskar comhems reklamer! Innan hade jag deras bredband & det önskar jag att jag fortfarande hade!

Här är min favvo reklam av deras reklamer.
Det gick inte att få den mindre så hoppas ni klarar er, haha :)



Här är orginalen :)



Först är det two and half men, sedan är det sex and the city sedan är det Dexter efter det är det the sopranos. Och efter det är det Ugly Betty. Och sedan är det de bästa programmet ever True Blood. Den biten när hon gungar i gungstolen och slickar sig runt munnen. Sedan är det desperate housewifes. & sist är det two and a half men igen ;)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Visste bara sex and the city hehe XD

2010-06-08 @ 20:59:16
Postat av: Ola

OMG Cat i ny Com Hem-reklam:)



http://www.youtube.com/watch?v=S-g9eDY1qdM

2010-08-17 @ 14:55:15

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin