Funderingar




Kolla in mitt söta cupcake-plåster :) Jag har blivit riven på foten av Smilla så det svider...

Tänk att det faktiskt bara är 2 år tills jag börjar 9:an, och sedan är det gymnasium! Nästan dags att börja tänka på vad man vill bli. Jag vet redan vilken linje jag tänker gå på, NV. Den breda såklart! De gav mig ju biobiljetter(, som inte funkade men vem bryr sig?, okej jag men ändå! ) Jag funderar på Bollerup & Flyinge i första hand för de är med hästar. Men annars tänker jag gå på Borgarskolan eller Bladins. Det är ett svårt val mellan Bollerup och Flyinge eftersom att båda är bra på olika sätt. På Bollerup är intagningspoängen 200 och de har jätte bra internat och vad jag tror, rätt bra skola. Sedan har de också så man kan ha egen häst där och så. På Flyinge har de bara ett litet internat med 60 rum. Deras intagningspoäng är 240 p. De har en bättre skola än Bollerup & de har också så man kan vidare studera till unghästutbildare. Äsh, sånt här har jag tid att bestämma senare!

Kommentarer
Postat av: Yoje

var har du köpt plåstert

2010-06-11 @ 17:31:33
URL: http://yoje.blogg.se/index.html
Postat av: Fanny

Börja tänka på ditt gymnasieval redan nu, tro mig, man får lite panik när man inte riktigt vet vad man ska välja när man går i nian! Ångrar att jag inte tänkt mer på gymnasievalet tidigare :)

2010-12-14 @ 08:04:49

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin