Inte bloggat på 3 dagar?

Och ni besöker fortfarande?!!! Ni är ju bäst <3

Jaja, är hos mormor & morfar nu, så jag behöver inte blogga ifrån något f*cking bibliotek.
Det är så skönt här och även fast min mage håller på att svälla. I vanliga fall äter jag bara något litet på lunchen i skolan (gillar inte maten) och sedan någon vanlig middag hemma. Och sedan sov & repeat. 
Men igår åt jag: Liten frukost, stor lunch, 2 mackor, 1 glassbåt, 2 korvar (kvällsmat, inget till) & jordgubbar med mjölk. Min mage höll på att sprängas!

 

 
Det har bara regnat två dagar på hela mitt sommarlov ! ♥


Kommentarer
Postat av: BasRiff

hur då? Här har det regnat övermycket

2010-06-22 @ 14:30:10
URL: http://basriff.webblogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin