Måste läsa...

Man kan inte direkt kalla mig för en sådan som bara latar sig hela dagarna, visst jag sitter där i min fotölj, men medans jag sitter där läser jag! Jag läste ut den förra boken igår kväll! Fast jag åker till mormor tidigt imorgon ska jag låna en till bok! Jag har läst 1 & 2 av den och jag hade inte sett att det kommit ut en trea! Jag har de andra hemma, kanske köper denna med? Men den heter iallafall VÄKTARENS OFFER... De andra hette Väktarens Lärling & väktarens förbannelse. Sedan har jag också läst den här veckan, Jag och mitt normala liv & Häxskolan.
Jag visste hela tiden vem som var den onda häxan :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också läst Häxskolan!

2010-06-18 @ 12:41:41
URL: http://potatismalin.blogg.,se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin