Mobiltest

Sånt här är kul :)


1.Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Bläddra till det 5e smset i inkorgen och skriv vad det står.
4. Gör samma på varje fråga.



Hur skulle du reagera om din kille hånglade med någon annan?

För sent att ändra sig nu

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? 
Jag vet, men inte jag  <-------------- HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAH

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hör av dig när du kommer tillbaka.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
hej bby är du vaken?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor ?  
Jag skyndar mig.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du skulle träffa honom?

Sitter du och väntar på din tur?  <----- HAHAHAHHAH ballast!

Vad vill du höra mest av ?
Hamburgare


Kommentarer
Postat av: Delia

haha väntar du på din tur? haha gjorde min dag

2010-06-11 @ 17:26:03
Postat av: Yoje

haha roligast

2010-06-11 @ 17:30:41
URL: http://yoje.blogg.se/index.html
Postat av: tihii

hur skulle du reagera om din kille hånglade med en annan ? Heej <3

Vad är det första du säger när din bästa vän blivit påkörd av en buss ? Bakken nu då <3 Yeeaahh <3

Vilket sms blev du mest berörd av ? Skit i

Vad säger din mamma innan du går ochlägger dej ? Du måste vara med på dansen

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor ? regnar det ? <3

Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom ? Sitter i bilen och väntar <3

Vad vill du höra mest av ? Ofan va bull

2010-06-11 @ 18:01:51
Postat av: Shumpizen

Hahhaha :) Jag har de bästa läsarna ever.

2010-06-11 @ 19:20:23
URL: http://shumpizen.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin