Museum

Jag har varit på museum idag :) Först tekniska muséet, sedan var jag på malmö museum! Det var rätt kul. Även fast min lillebror helst stod vid de helt ointressanta maskinerna i en hel timme! Han gillar inte ett dugg det jag gillar, han gillar maskiner, krossa, död och svart. Medans jag gillar fluffiga moln, busa, skratt och rosa. Ni vet det experimentet med kulor man ska släppa en mot de andra så flyger en ut på andra sidan. Min lillebror sa " NU SKA DU DÖÖÖÖÖH, HHAHAHAHHAHA " Medans han släppte den säkert flera kilometer ifrån de andra, och som om smällen när de slog ihop inte räckte var han tvungen att skrika "BOOOOOOOOOHM" så att alla skulle glo. Såklart...



Det var ett slags lögndetektor test, den här bilden gav mig mest känslor.

(bilden föreställer två människor som kysser varandra)


Kommentarer
Postat av: BasRiff

du ska vara glad som har en bror att ta med på museum! :-)

2010-06-12 @ 20:10:19
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: Malin

hihi sån rolig bror du har

2010-06-12 @ 20:10:55
URL: http://potatismalin.blogg.se/
Postat av: EBBA ^^

Hahha vincent e lite spec x)<3

Hahha testet har jag också gjort tror att jag fick samma som dig x)<3

2010-06-12 @ 22:07:22

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin