Olycka...

Igår hoppade något vid min armbåge ur led, så jag fick åka till akuten.
Det blev röntgen och allt men eftersom att jag fortfarande växer blev det inget gips.
Vill ju inte gå med gips hela sommarlovet 0.o ...
Precis när vi ska gå ut möter jag och mamma killens pappa som min lillebror hade varit på kalas hos.
Vi fick gå in igen, det blev akut inläggning och röntgen.
Hans "clavick" (nyckelben) hade hoppat ur led.
Men som tur är, behövde han inte heller gipsas.
Totalt var vi på sjukhuset i 6 tim.


Ni ser den "pinnen" högst upp? Den ska egentligen ligga ner på kulan.

Jag kan inte förstå att han har mindre ont än mig!

Har ni brytit något någongång?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajjjjjjjjjj

2010-06-07 @ 11:15:32
Postat av: Liss

ja har bara vrickat foten några gånger

2010-06-07 @ 11:42:39
Postat av: Moa

Typ alla i stallet säger att du bröt armen :S

Kommer du på lörda?<3

2010-06-08 @ 21:34:05
URL: http://www.MoaW.devote.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin