Sommartestet

... När du inte har något att göra.

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Jag tycker mest om att vara i åhus, min sommarstuga. Men tyvärr är det nästan ingen täckning där så när jag åker dit kommer jag knappt kunna blogga. Bara lite mobilbloggning.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
Jag är med mina vänner och vi sticker iväg någonstans. (men helst har man fickan full med pengar & drar till stan)

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Jag är inte mycket för att grilla, men om jag måste skulle jag vilja testa lägga en glass på och se vad som händer!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Nu i en vecka ska jag till åhus, sedan åker jag till mormor i 10 dagar (inte särkilt bra internet där heller)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos, turkos & gul!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Underskatta den svenska naturen och fly till något skabbigt svenssonsemesterland typ spanien, klä hela familjen i likadana träningsdressar på campingen, bonnbränna, alltid klaga på vädret(!) hur det än ser ut.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Sommaren med bella & kollot med bella haha :) Men annars tycker jag åhus med flisan :'}

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet. Men är sur på vårt bläiga bräckta vatten där varken sötfiskar vill bo eller saltfiskar :( Fast jag är mest för sötvatten för då behöver man inte simglasögon.

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Sorbet! Speciellt Jamaicasorbet :D

10. Vart går din drömsemester?
- Typ thailand så länge det bara går, helst i 5 v :) I huahin! & lite i phuket. Vill till bangkok & shoppa och besöka roliga saker i bangkok. Men jag vill snorkla i phuket & besöka den flytande marknaden.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad jag och du har tycker likadant! Är med dig tjejen

2010-06-13 @ 20:49:16
URL: http://potatismalin.blogg.se/
Postat av: BasRiff

det testet vill jag göra, men jag pallar inte hahhahahahhahah XD

2010-06-13 @ 21:06:06
URL: http://basriff.webblogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin