Speciella taxi's!

Imorgon ska min familj, jag & några av mina vänner till tosselilla. Nu är det så att mamma stjussar, men tänk om man kunde ta taxi dit. Då skulle jag klart åka dit i en av dessa taxisarna. När vi ändå pratar om det, hur säger man taxi i fler tal? En taxi 2 taxisar? Den taxin? De taxina? Klura ut den frågan läsare !

Här kommer lite coola taxi-bilder.

 

Lamborghini Taxi

Water Taxi


Coco Taxi

Porsche Cayenne Taxi

Chevrolet Corvette Taxi

Air Taxi

Hummer Taxi

Vilken var coolast? Hmm...


Kommentarer
Postat av: Carola

den sista klart

2010-06-12 @ 18:53:58
Postat av: BasRiff

Säger man inte en taxi flera taxi? Men jag vet inte i bestämd form. Den taxin de taxin kanske. eh vad vet jag?

2010-06-12 @ 18:54:56
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: Malin

De sötaste var dem med tre hjul. Små och gulliga

2010-06-12 @ 20:12:02
URL: http://potatismalin.blogg.se/
Postat av: EBBA ^^

Coco taxin va skit söta .

asså de heter bara taxi , ellr taxibilar ..

2010-06-12 @ 21:59:56

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin